Isnin, 14 Februari 2011

Boroi Itu Sexi??



1st sekali, aku masih percaya yg aku tak boroi. Fullstop.

Assalamualaikum wbt..

Kenyataan kat atas tu adalah perakuan dr mulut aku sendri sblm aku storikan stori ni. Mang aku bengang ble ade yg ckp aku memboroi (semakain boroi) skang ni…memang bute betul la orang tu. Aku rase sket punye tough + mantop, bleh plak dye buat tuduhan membuta vavi mcm tu huhu..sumpah jd burger baru tau.

Memang selere mkn aku ngah mencanak naek skang ni. Since two years ago rasenye, aku dah bertransform menjadi obsesor makan..sumenye sbb hepi hehe. Tp natijahnya besor plak adoyai..asal free je msti nak makan. Yg x bestnye, gaya idop tak seimbang. Dolu2 rajin bersenam tp skang dah kurang, bukan malas tp kurang je. Camna tu bai?

Tp itu bkn stori yg aku nak storikan kat cni..my stori is about lelaki boncit alias boroi..tetiba terkenang awek Bario aku dulu hahaha..shantekk wooo.. :p hehe..tolong percaya penipuan aku ni ye kehkehkeh..wokeh bebeh, back to the stori!

Lelaki boroi itu sexi? Sexually, mebi la kot. Ada bonjolan fizikal di bahagian depan dan ini akan memberikan rangsangan lebih kpd pemeluk lelaki berkenaan, kot la kan hahaha.. Mengikut teori2 lelaki gatal yang cuba memujuk hati diorang (sbb diorang ialah lelaki boroi), kaum pmpuan suke peluk lelaki yg chubby dan boroi. Malangnye, aku belum jumpe sebarang kajian klinikal lagi bagi mengesahkan idea sengal ni.

So kesimpulannye kat sini, ukuran keboroian seseorang lelaki secara matematik mudahnye, tak boleh dihitung dr berat timbangannye saje tetapi mesti dinilai dr persepsi umum kaum pmpuan terhadap lelaki tu… Tapi bai, kalau boroi dan comel,  itu mebi la kot tapi klu dah boroi dan muke plak mcm hantu kak limah, pmpuan tgk pun silap2 leh mandul terus kot hahahaha..

Sekian..

4 comments:

elfa berkata...

hahahaha.. xleh blah tol.
tgk jek leh mandul trus..
ak xdpt nk bygkn cane ar tuh.. heheheheee

Ainur Naseeha Roslan berkata...

tula psl kn elfa..hehe..ayat nak mantap je kan..hakhakhak..che wan..g la jogging ajin2 skit..che wan b****!! tidakkk!!!

p/s : joking je k..hehe..jgn mrah..=P

MoHD IrWaN biN SaZaLi berkata...

hahaha.....aku la suspek yg ngata kat ang tu...muahahaha...aku suka.....aku suka.....ang da makin boroi, pastu pusat pon tenggelam...apa barang bro???muahahahaha.....takpe2....nnt meh kat aku, aku ajar camne nak bagi angin kus2 tue molek balik...hahahaha.

Ainur Naseeha Roslan berkata...

irwan : like3!!!