Isnin, 10 Ogos 2009

EdiSi Go Green - Tribiut untuk Lawyer itu

salam to all..memandangakn xde kelas ari ni (hampes khamis ni jadual bertindih plak, bengkel or kelas???) so aku sekali lagi melepakkan diri aku kat lab PHS 1 ni sambil berblogging..heh hobi.
ni la namenye hobi.
hobi yang agak berpekdah kata Pian.

berbetulan ngn tema aku kali ni, aku memuler sekali, nak ucapkan thanx n sori to kawan dari UIA - Nor Baiti - lawyer yg baru aku kenal, yg bagi ilham aku postkan entry ni wlupun mebi bukan indirectly laa..

Go Green - prejudis aku kesampingkan dulu hehe..

this so called pojek Go Green is saje2 je..xde pape pun. Aku skang enjoy ngan keje lapangan yang saje2 ni iaitu amek gamba. Modalnye kecik giler huhu..

so why not aku semakkan page ni ngan gamba2 (PICTA kate Miss Lolly hehe..) kehijauan kan..page aku suke ati aku laa..

Pian ko mesti cakap ade aku kesah kan..heh. Ko mang xde perasaan pun hehe.

ok geng..salam







0 comments: