Khamis, 6 Ogos 2009

EdiSi pOjEk IOP : SHAMAN

semalam patutnye turn aku presen ntk LSP 401 tp terpakse diposponkan sbb aku kne gi pusat sejahtera wat medical check up..siut tol org x ramai pun tp tunggu turn punye ler lamer.naik beku aku.


aku dah prepare enough2 ntk present ni.memacam word aku dah storagekan dlm kepale otak ni.satu pun aku make sure xde yg tertinggal.pepagi lagi aku dah gi print gambo2 yg sepatutnye ntk jd BBM/ABM..nak persuade rakan2 bukan keje mudah weh.kne ade bukti huhu..


antare gambo yg sempat terprint dek aku adalah seperti yg terupload kat bwh ni.


pe tajuk IOP aku??


hehe....SHaMaN









kunun2 je nie..jgn tertipu!!







terkelihatan ialah hantu2 yg x pnh pun aku tengok..ade cik toyol, rimau jadian,cik bungkus, org minyak..etc..

teringat aku dulu cmne chaos havocnye kg aku ble org minyak dtg attack..sebulan geng.

sebulan tu la kg aku x tenang.

org minyak ni giler sex..dia cari ank dara je.

tp hampeh, mak dara yg dah beranak pinak pun disebatnye (kire sambil menyelam minum air laa..)

ramai gak yg kena raped ngn org minyak ni.memang celaka laa..

mase tu, aku ingat lagi, suasanenye x ubah mcm dlm citer "30 days of night" .so korang bayangkan laa camne..





ni note yg sempat aku conteng..tp mende pun aku x tahu huhuu..aku sendri terpening ngan sendrinye pas bace note2 ni..







ni cik toyol..

ttbe aku teringat kat Cik Hantoo yg selalu YM ngan aku tu haha..cik Stacy ko jgn jeles eaa..Cik Hantoo yg telah memberikan ilham kat aku ni actly.Idea dia tu sengal tp terkadang bernilai tinggi gak hehe..mekaceh ek Cik Hantoo (Ghost_Mar)










lastly, brader rimau jadian ni...mcm garang je kan.tp aku leh detect yg gambo ni palsu semate-mate.npk sgt pakai gigi ngan taring tipu..pastu tampal tatoo byk2 kat face..cmni la omputeh dok nipu kite selame ni..



0 comments: