Ahad, 1 Mei 2011

Laporan Separa Penuh Bergambar Pesta Rakit 1Malaysia, Liga Futsal dan Kenduri Kampung Larut 2011

Nii diaaa...hehehe..dari Belog Sepupusepapatsekawan, sy bawakan kepada anda Laporan Separa Penuh Bergambar Pesta Rakit 1Malaysia, Liga Futsal dan Kenduri Kampung Larut 2011 di Sungai Bayor!!!.. Okeh sekian ntuk bahasa skema. Keep reading okeh =) 

Pepagi tadi gua bukak pesbuk...skrol down dan wow!!!! gua terserempak ngan wall kawan gua kat kampung..dia dah upload gambaq2 sekitar program Pesta Rakit dan Futsal kat kampung gua Sabtu lepas...alhamdulillah..lepas gak kerinduan gua. Last week gua ada update pasal persiapan sambut event gala ni tp unfortunately, gua takde rezeki nak join sebab kena pi Kaki Bukit ntuk satu lagi pogrem :( ...pg ni gua dpt tgk gambaq2 sekitar event tu pun dah cukup dah...rindu kampung hukhukhuk 


team futsal Sg.Bayor FC...depa ni kalah awai lg rasanya hehe...baju merah tu Fadil, n sebelahnye gol keeper mana tah..gua tak kenai huhu..


Kamil dan familinye..rasanya ni kat tempat berlepas kat Lubuk Gajah, Sg. Siputeh..


org kampung yg gua tak kenal huhu...nampak hepi je depa ni..ni mesti dapat mkn free la ni..


org kampung memenuhi tebing sungai..kelihatan jgk sebahagian drpd lebih 100 buah rakit yg amek bahagian dilepaskan secara berkumpulan..pemenang dikira berdasarkan catatan masa terpantas..yg berbumbung tu ingat nak pi berakit kat laut ke? ni mesti amatur ni huhu


the amazing race begin..team Bomba, ATM ngan Belia kot ni..satu rakit limit ntuk 4 org je



meriah mak cik-mak cik ni...jeles tahap dewa aku tgk huhu...kelihatan jugak jodoh2 yg ramai di situ..ishh rugi btl laa x leh join..


sepatutnye gambaq ni jd header..xpa la..kat tengah pun ok jgk kan hehe..rakit colourful pun ade? adoyai..aku tak sure lepas event ni rakit2 tu masih beroperasi atau tak sbb Sungai Selama tu tak sesuai ntuk aktiviti pelayaran huhu..


aksi final kot ni..tp jap, nampak mcm team sungai bayor jeh? mustahil..depa ni bukan terer pun huhu


Brader Yie..haha gua suka buli budak ni..mak su dia cikgu sejarah gua masa form 6 dulu..dah lama x lepak ngan bebudak ni..

Wokeh sekian dulu update laporan pasal event ni...insya-Allah gua cuba dapatkan gambar2 yg lebey menarik dan banyak bila dah balik nanti..kepada Syarafina, nak mandi sungai ye? hehe jom pi Sungai Bayor =)

0 comments: