Isnin, 12 Oktober 2009

BRADER BAJU MERAH. CISSSSS....!!

siot.


Semalam ptg pas aku blk dr lib, sekali lagi aku terserempak ngan brader yg copek aku tu..same time same place..

Tp yg bengangnye, brader ni bleh x kenal aku. For de second time dye cube copek aku lagi..baru je last week dye copek aku, kali ni nak lagi.

Seb bek la aku rushin to Ivory. Aku mls nk layan blah camtu je. Sekali je tipu okai. Tp geram siot. Sekali lg jumpe siap la.

Modus Operandi beliau : [sila ambil perhatian wahai warga USM sekalian]


1. Berbaju merah dan berseluar jeans. Agak serabai dan langsung tak hensem.

2. Mukenye gelap, berkumis dan ade janggut sket. Kalau yg pompuan tu rasa mcm face camni sexi, suke aty laa...

3. Berjalan agak laju, tengok sana tengok sini. Mata tak dok diaM. Mebi sebb dok ushar mangse kot.

4. Bawak fail. Konon npk mcm pelajar la ni. Sekali tgk memang x ubah mcm gaya pelajar pun. So hati-hatilah.

5. Lokasinye, kat tpk konvo. Brader ni akan main kat area tu, jalan sana jalan sini.

6. Beliau akan panggil mangsanya, bukan dia yg dtg kpd mangsa tu. Memang celaka la brader ni. Dah la nak pow org, pastu org plak kena p kat dia. Ingat apa, ni USM dia NC ka??

7. Aku x nak rasis, tapi bangsanya, INDIA. Brader ni lelaki India, bukan dari India. Tapi berbangsa India. Bg aku tu bkn mslh sbb Cina India Melayu Bumiputra (CIMB) suma buat jenayah pun.

8. Bila dah dpt manga plak, beliau akan meluahkan mslhnye. 1st dia akan ckp yg dia org luar, ada anak ada isteri. Dia x cukup duit dan nak ke somwhere, smlm dia ckp nak balik Sg. Pinang. Last week dia ckp nak ke Nibong Tebal. Banyak betul rumah dia ni. Memang ayat sedey laa..cisssss.. Aku ni cpt kesian. Bengong.

9. Masa tu jgk dia akan keluarkan wang dr poket dia, ckp ada RM1 ni je...haishhhh byk kesian maa..

10. Last dia akn ckp yg dia dpt keizinan dr Keselamatan ntk masuk USM sbb nak cari kwn..

# SEMUA DI ATAS ADALAH DARI PENGALAMAN AKU SENDIRI. SEMUANYE BETUL. MUNGKIN ADA YANG PERNAH KENA MCM AKU TP VERSI LAIN. PAPE PUN, BEWARE OF HIM...BRADER GELAP BAJU MERAH.

4 comments:

farah rahim berkata...

perlu berhati2 ni..
die xde baju lain dah ke??asik wrna merah je..

Writer berkata...

wah...kene brhati-hati ni...cam ank branak 'pkcik bas wat muke kesian mntk tmbg' nyer version lorr

AmaT WaN berkata...

hehe dye kan miskin fara

AmaT WaN berkata...

haa tau xpe yana.kompem mamat ni dlu cita2 bsr nak masuk usm tp x dpt