Khamis, 1 Oktober 2009

BuCu PeMaLang


hehe..tadi mse balik dr kelas LSP aku saje gatal amek gamba bucu-bucu kesayangan ni..angkara satu bucu dari peti letrik ni laa yang telah menghadiahkan aku satu parut luka sepanjang abad kat kepale aku ni..x pepasal kne 3 kali jahet..hehe pape pun sume ni kifarat bagi aku..




dr jauh nampak mantop je peti ni..baek je..diam je dye kat dinding tu huhu




ni lah bucunye..sweet tak?? u see u judge..but dun ever p dok try plak eaa..





ckgu wan tak kelihatan hehe..menggelakkan aku eaa ko..xpe..seb bek ko tinggi je..






aku maseh x pueh aty lagi..shoot lebey dekat..so korang nilai la sendiri..sekali lagi dun ever p dok try buat eksperimen hantuk kepale korang kat bucu ni..x sedap pun.




hehe..

1. Berhati-hatilah.
2. Jangan jwb fon yg ttbe bunyi waktu anda sedang rushin to somewhere..lagi2 klu nk turun tangge.
3. Jangan ngeluh tapi redhalah klu teruji sedemikian.
4. Jangan kck aty klu anda terlalu rendah..byk kelebehannye.
5. Bersyukur laa kalau anda masih ade rambut kat depan tu.

5 comments:

geng@usm berkata...

post ni sepatutnye bebunyi Bucu Pemberi Malang..dishortkan Pemberi Malang to Pemalang je = Pe[Mberi]+Malang.

YanaYeir berkata...

huhu...bole ke salahkan bucu 2...bkn slh sndr ke?heheh...xpe la, klu x kene, x tau lak cmne...heheh..pglmn 2 pnting

MiSS FaRaH berkata...

nk ktawa bole..hahahhaha..
eh2..xleh..xbaik..hihi..solution-kna tmbah power spek.hehehe..

MiSS FaRaH berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ainur Naseeha Roslan berkata...

aiyokk..keciannye awk..tula..laen kli hati2..bile kene ni?