Khamis, 1 April 2010

Al-Fatehah buat Abg Din



Banyak org yang dah tulis sal pemergian Abg Din Beramboi. Sejak 12 lebih tadi, aku window blogging tgk blog kenkawan..memang banyak yang tulis sal berita ni..tak sangka, rasa mcm baru semalam kali terakhir aku dengar suare Abg Din kat radio Era, tetiba mlm ni, Abg Din dah takde..yg tinggal cuma Arwah..aku dpt berite ni wktu tengah syok menaip tugasan aku biler tetibe Ika mesej aku bgtau Din Beramboi dah takde..kemudian, kwn aku Abu Mamu Raja Lawak roger kt YM..mang terdiam terus..

aku merupakan salah seorang peminat tegar Abg Din..hampir semua koleksi Pagi Di Era Abg Din ngan Pak Nil aku simpan..semingu sekali aku donload kat podcast Era n dengar hari2 biler bosan or sunyi..mang klaka abes..sejak dr dulu lg aku mang minat sgt ngan Abg Din Beramboi..tapi bermula ari ni, ari Jumaat, xkan ada lagi suare Abg Din ngn idea-idea segarnya wlupun klaka..insya-Allah, pemergian Abg Din pd malam Jumaat, di waktu dinihari, banyak barakah yg menantinye..waktu aku bace blog Belajar Berfikir yg citer sal kepulangan Abg Din ke rahmatullah, terase sebak giler..mang klu aku tak cukup kuat, boleh nangis same mcm Belajar Berfikir huhu..tp pape pun, yg pergi tetap akan pergi..belasungkawa buat Abg Din..Al-Fatehah.

0 comments: