Rabu, 21 April 2010

Beef Steak

Heck. Bladigooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllll..fulstop. Jangan lelebey kang fail exam ngee hehe..

p/s : spek aku hilang. Sesapa yg terambil sila pulangkan.

Ari ni dlm sejarah hidupku, aku telah berhadapan dengan soalan exam yg sangat memeritkan segala urat saraf dan nadi-nadiku. Ade ke patut lecturer aku letak soalan pasal makanan. Dah la makanan, siap ngan gambar. Dah la gambar, sekali real steak daging lembu adoyaiiii arghhh…jerit batinku..dah la aku addicted to daging..

Soalan dye pasal consumerist ideology. Time exam tadi perut aku giler lapor huhu..roti dua ketul yang dibekalkan oleh isteri terchenta tak cukup. Opss huhu..seketul je actly tapi aku sebat dedua sekali termasuk yg dia punye kui kui kui..sape suh tak citer siap2..ese lapor tibai yo laa hee..sori k..sok ese ganti satu kontena. Klu tak cukup, kita buat kilang terus. Tp sebelum tu jom kiter keje dlu kat kilang roti nak cuti ni hehe..

Pape pun, sayang ekau bonar muassshhh ambik sedas. Dah dah..nak g setadi. Tata.

[ari ni brape minit je ngan awak..ehmm]

2 comments:

.yANa. berkata...

wah2..sweet tol..hehe..

honeybunny berkata...

sweet..hehe epy2 sokmo:)